Administratie
Belasting- en administratiekantoor Bas van der Stelt heeft al jarenlange ervaring met administraties voor ondernemers in de omgeving Den Haag. Met de expertise van Bas kunt u zich bezig houden met uw vak!
Voor het voeren van de administratie en fiscale aangifte is het de bedoeling dat de administratie bij een maandaangifte in de tweede week van de nieuwe maand ingeleverd wordt en bij een kwartaalaangifte dient dit te geschieden in de tweede week van het nieuwe kwartaal. In de derde week van de maand of kwartaal (indien het hierbij om een kwartaalaangifte gaat) dient de administratie verwerkt te zijn en dienen de aan te dragen bedragen te zijn doorgegeven.
Voor de goede orde maken wij u op het volgende opmerkzaam:
De opdrachtgever is verplicht aan de opdrachtnemer hen alle noodzakelijke inlichtingen en documenten te verstrekken. Bij gebreke hiervan zal de opdrachtnemer ontheven zijn van de verantwoordelijkheid ten opzichte van de in acht te noemen termijnen
Inkomstenbelasting particulieren
Op grond van de door u toegezonden stukken kunnen wij u assisteren met aangifte inkomstenbelasting (digitaal en/of op papier).
Administratie
Belasting
Startende ondernemers
VVE
Freelance
Salarisadministratie
Zelf uw administratie doen
Ja, laat mijn administratie door Bas van der Stelt doen!
Bel voor meer informatie naar 06-3330 9032 of vul ons contactformulier in.
Contactformulier