Administratie

Belasting- en administratiekantoor Bas van der Stelt heeft al jarenlange ervaring met administraties voor ondernemers in de omgeving Den Haag. Met de expertise van Bas kunt u zich bezig houden met uw vak!

Voor het voeren van de administratie en fiscale aangifte is het de bedoeling dat de administratie bij een maandaangifte in de tweede week van de nieuwe maand ingeleverd wordt en bij een kwartaalaangifte dient dit te geschieden in de tweede week van het nieuwe kwartaal. In de derde week van de maand of kwartaal (indien het hierbij om een kwartaalaangifte gaat) dient de administratie verwerkt te zijn en dienen de aan te dragen bedragen te zijn doorgegeven.

Voor de goede orde maken wij u op het volgende opmerkzaam:
De opdrachtgever is verplicht aan de opdrachtnemer hen alle noodzakelijke inlichtingen en documenten te verstrekken. Bij gebreke hiervan zal de opdrachtnemer ontheven zijn van de verantwoordelijkheid ten opzichte van de in acht te noemen termijnen

Inkomstenbelasting particulieren
Op grond van de door u toegezonden stukken kunnen wij u assisteren met aangifte inkomstenbelasting (digitaal en/of op papier).

Administratie
Belasting
Startende ondernemers
VVE
Freelance
Salarisadministratie
Zelf uw administratie doen

Contact

Frederik Hendriklaan 259A
2582 CD ’s-GRAVENHAGE

06-3330 9032

info@basvanderstelt.nl

Beconnummer: 388828
BTW nr: 056461136 B01
KvK nummer: 271134965

Belastingaangifte

Belastingkantoor Bas van der Stelt

Laat uw belastingaangifte verzorgen door een professional!

Salarisadministratie

Belastingkantoor Bas van der Stelt

Laat uw salarisadministratie verzorgen door een expert!

Ja, laat mijn administratie door Bas van der Stelt doen!

Bel voor meer informatie naar 06-3330 9032 of vul ons contactformulier in.

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.